@blogujeme.

Video speciál – jak využíváme Ai při analýze pozornosti.
Pěkný dobrý den všem, možná jste zaregistrovali malé zpoždění další epizody Učíme se s Designcheck.ai. Důvod byl velmi pragmatický, většinu kreativního času nám zabrala příprava

Učíme se s Designcheck.ai
Pěkný dobrý den,věřím, že budete souhlasit s tvrzením, že nejlepší formou učení a posouvání se vpřed je vzájemné sdílení úspěchů a poučení z nezdarů. V

Práce s pozorností zákazníků
Pěkný dobrý den všem, v dnešní epizodě se zaměříme na to, jak se nám daří poutat pozornost nakupujících v komunikaci za využití symbolů značek. Následující

Začíná nová éra kamenných obchodů
Když jsem před 18 lety začínal svou cestu k marketingové plnoletosti, slovo omnichannel neexistovalo, pracoval jsem se stolním počítačem a netrpělivě čekal, až mou pevnou

Retail budoucnosti se tvoří dnes
Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem za posledních několik let, na různých mezinárodních i lokálních fórech, slyšel někoho hovořit o obchodu budoucnosti, asi bych se nedopočítal.

Retail budoucnosti bude kolektivní, zážitkový a pohodlný
V minulém příspěvku jsme rozebírali nejdůležitější vlivy, které budou určovat podobu retailu budoucnosti – E-commerce, Digitální technologie a nové způsoby získávání a využívání dat. V