@blogujeme.
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/07/e73d27_3d33f3287d3c4f519be9a6a3a1f33524mv2-300x234.png)
Automatizace retailu – hlavní téma EuroCIS 2022 v Düsseldorfu
Jelikož se, stejně jako v minulém roce, nekonal retailový svátek Euroshop, vydal jsem se na jeho technologicky zaměřenou odnož EuroCIS. A co hlavního si odtud
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/07/webinar-Shopper-trends-2022-blog-300x169.png)
Inspirace z webináře Nákupní trendy 2022
Poslední 2 roky jsme svědky boomu nakupování on-line, přesto zákazníci na kamenný obchod nezapoměli a vracejí se. Očekávání zákazníků se ale mění a kamenné obchody
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/07/webinar-blog-obrazek-300x226.png)
Trendy v category managementu a navigaci nakupujících
Provozujete eshop či kamenný obchod a chcete vědět, jak nastavit svůj obchod a vystavení zboží tak, aby nakupující rychle a pohodlně našel své značky a
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/07/e73d27_cf724cd29c0c437bb3561893ae066f2amv2-300x225.webp)
Ráj potravin pro gurmány – EDEKA Zurheide
Pokud máte rádi dobré jídlo, krásné obchody a shodou okolností se objevíte v Düsseldorfu, určtě nezapomeňte navštívit luxusní koncept potravin EDEKA Zurheide Feine Kost. O
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/07/e73d27_3574c6883fda4c1989c18a8c5022b4edmv2-300x289.webp)
Co definuje top omnichannel nákupní zkušenost?
Jedním z buzzwords on-line i off-line marketingu posledních let je zaručeně „omnichannel“. Tento novotvar se již stal či postupně stává součástí našeho slovníku a obchodního
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/07/60f59a_b667a67344c74baa8deb44d6d2e49463mv2-300x169.png)
Retail budoucnosti se tvoří dnes
Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem za posledních několik let, na různých mezinárodních i lokálních fórech, slyšel někoho hovořit o obchodu budoucnosti, asi bych se nedopočítal.