našepráce.
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/06/logo-nobilis-tilia3.png)
zadání.
Vytvořit prodejnu evokující čistou přírodu Českého Švýcarska a reprezentující základní hodnoty značky.
realizace.
Koncept „Ve stínu košaté lípy“ s lípou jako hlavním prvkem prodejny, využitím dřeva a materiálu z lučních kvítí, zavěšenou houpačkou ve výloze a minimalistickou zahrádkou před prodejnou.
Nákupní zážitek podpořen rozmístěním regálů a zboží dle rozhodovacího stromu v kategorii kosmetiky, navigačním ostrůvkem pro aromaterapeutické oleje či kreativním koutkem pro tvorbu vlastních parfémů.
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/06/logo-alza1.png)
zadání.
Pro síť poboček Alza.cz navrhnout in-store vizibilitu na letní výprodejovou kampaň Megavýprodej napojenou na celkovou kampaň značky.
realizace.
Navrhnuta sada POSM pokrývající cestu k nákupu od exteriéru po interiér.
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/06/logo-alza1.png)
zadání.
Pro síť poboček Alza.cz vytvořit vánoční vizibilitu napojenou na celkovou vánoční kampaň značky.
Podpořit kategorii hraček, která není v podvědomí lidí tak silně spjata se značkou klienta.
realizace.
Připravena sada POSM pokrývající cestu k nákupu od exteriéru po interiér. Vše s důrazem na vytvoření vánoční atmosféry, hravosti a inspirace ze světa hraček.
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/06/logo-master-bike1.png)
zadání.
Vytvořit prezentaci firmy Master Bike na největší evropské výstavě kol Eurobike 2022.
realizace.
Představení Master Bike jako evropského výrobce privátních značek kol. Hlavní důraz byl kladen na městská kola a prezentaci vlastní lakovny rámů kol.
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/06/logo-velobel1.png)
zadání.
Vytvořit prezentaci firmy Velobel na největší evropské výstavě kol Eurobike 2022.
realizace.
Představení Velobel jako tradičního evropského výrobce kvalitních dílů kol z hliníku a oceli. S důrazem na klíčové produkty řídítka a cyklo nosiče.
Jako hlavní materiál prezentačních nosičů dílů jsme zvolili voštinu. Prostoru model kola vyrobené z voštiny nesoucí reálné prvky hliníkových řidítek či cyklo nosiče.
![](https://www.omnisense.cz/wp-content/uploads/2023/06/logo-bezobalu1.png)
zadání.
Zlepšit zákaznický zážitek a cestu nákupem pro novou bezobalovou prodejnu Florenc.
realizace.
Návrh bezobalové cesty k nákupu i pro „normálního“ zákazníka, vystavení hlavních kategorií a produktů, komunikace obchodu v exteriéru a interiéru až po pokladní zónu.