logo omnisense white.png
  • co děláme

  • jak pracujeme

  • náš příběh

  • realizace

  • kontakt

  • @blogujeme

  • více >

    Use tab to navigate through the menu items.
    • všechny články
    • zážitkové obchody
    • obchod budoucnosti
    • store design
    • interiér obchodu
    • omnichannel
    • eshopy
    • category management
    • navigace
    Vyhledat
    Trendy v category managementu a navigaci nakupujících
    omnisense.
    • 1 min

    Trendy v category managementu a navigaci nakupujících

    Provozujete eshop či kamenný obchod a chcete vědět, jak nastavit svůj obchod a vystavení zboží tak, aby nakupující rychle a pohodlně...
    Inspirace z webináře Nákupní trendy 2022
    hOnza Šolta
    • 2 min

    Inspirace z webináře Nákupní trendy 2022

    Provozujete eshop či kamenný obchod a chcete vědět, co očekávat od roku 2022 z pohledu nákupního chování? Podívejte se na záznam webináře.
    Jak může vypadat virtuální obchod v metaverse?
    hOnza Šolta
    • 1 min

    Jak může vypadat virtuální obchod v metaverse?

    Forever 21 otevřel svůj první virtuální obchod s módou v metaverse, tj. v digitálním světě virtuální reality. Svůj obchod umístili do...
    Virtuální realita pomáhá budovat prodejny a zlepšuje zákaznický zážitek
    hOnza Šolta
    • 1 min

    Virtuální realita pomáhá budovat prodejny a zlepšuje zákaznický zážitek

    O nákupním zážitku posíleném pomocí nových technologií virtuální či rozšířené reality jsem se bavil s Pavlem Neumannem z Retail News, z...
    Starbucks a Amazon otevírají společný koncept
    omnisense.
    • 1 min

    Starbucks a Amazon otevírají společný koncept

    Trocha inspirace ze světa kamenného obchodu 🛍 Starbucks a Amazon Go spojili své zkušenosti z fyzického i digitálního světa a v New Yorku...
    hOnza Šolta
    • 1 min

    POPAI a budoucnost retailu

    Přispěli jsme do semináře asociace POPAI Central Europe na téma "Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP" a hovořili o budoucnosti...
    Co definuje top omnichannel nákupní zkušenost?
    hOnza Šolta
    • 2 min

    Co definuje top omnichannel nákupní zkušenost?

    Jedním z buzzwords on-line i off-line marketingu posledních let je zaručeně "omnichannel". Tento novotvar se již stal či postupně stává...
    Retail budoucnosti bude kolektivní, zážitkový a pohodlný
    omnisense.
    • 6 min

    Retail budoucnosti bude kolektivní, zážitkový a pohodlný

    V minulém příspěvku jsme rozebírali nejdůležitější vlivy, které budou určovat podobu retailu budoucnosti – E-commerce, Digitální...
    Retail budoucnosti se tvoří dnes
    omnisense.
    • 4 min

    Retail budoucnosti se tvoří dnes

    Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem za posledních několik let, na různých mezinárodních i lokálních fórech, slyšel někoho hovořit o...
    Začíná nová éra kamenných obchodů
    hOnza Šolta
    • 2 min

    Začíná nová éra kamenných obchodů

    Když jsem před 18 lety začínal svou cestu k marketingové plnoletosti, slovo omnichannel neexistovalo, pracoval jsem se stolním počítačem...
    Bronzovy-01.png

    © 2023 by EPS Marketing. Proudly created with Wix.com

    © 2021 omnisense.

    Photography by freepik.com

    Tyto internetové stránky používají soubory cookie.

    Více informací zde.