omnisense.1 minTrendy v category managementu a navigaci nakupujícíchProvozujete eshop či kamenný obchod a chcete vědět, jak nastavit svůj obchod a vystavení zboží tak, aby nakupující rychle a pohodlně...
hOnza Šolta2 minInspirace z webináře Nákupní trendy 2022Provozujete eshop či kamenný obchod a chcete vědět, co očekávat od roku 2022 z pohledu nákupního chování? Podívejte se na záznam webináře.
hOnza Šolta1 minJak může vypadat virtuální obchod v metaverse?Forever 21 otevřel svůj první virtuální obchod s módou v metaverse, tj. v digitálním světě virtuální reality. Svůj obchod umístili do...
hOnza Šolta1 minVirtuální realita pomáhá budovat prodejny a zlepšuje zákaznický zážitekO nákupním zážitku posíleném pomocí nových technologií virtuální či rozšířené reality jsem se bavil s Pavlem Neumannem z Retail News, z...
omnisense.1 minStarbucks a Amazon otevírají společný konceptTrocha inspirace ze světa kamenného obchodu 🛍 Starbucks a Amazon Go spojili své zkušenosti z fyzického i digitálního světa a v New Yorku...
hOnza Šolta1 minPOPAI a budoucnost retailuPřispěli jsme do semináře asociace POPAI Central Europe na téma "Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP" a hovořili o budoucnosti...
hOnza Šolta2 minCo definuje top omnichannel nákupní zkušenost?Jedním z buzzwords on-line i off-line marketingu posledních let je zaručeně "omnichannel". Tento novotvar se již stal či postupně stává...
omnisense.6 minRetail budoucnosti bude kolektivní, zážitkový a pohodlnýV minulém příspěvku jsme rozebírali nejdůležitější vlivy, které budou určovat podobu retailu budoucnosti – E-commerce, Digitální...
omnisense.4 minRetail budoucnosti se tvoří dnes Kdybych měl spočítat, kolikrát jsem za posledních několik let, na různých mezinárodních i lokálních fórech, slyšel někoho hovořit o...
hOnza Šolta2 minZačíná nová éra kamenných obchodůKdyž jsem před 18 lety začínal svou cestu k marketingové plnoletosti, slovo omnichannel neexistovalo, pracoval jsem se stolním počítačem...